KEM KERSANI….YA ALLAH…SERONOKNYA!!!

Posted: 23 March, 2009 in Umum

Siapa yang sengaja tak hadir Kem Kersani yang dijalankan pada 14 dan 15 Mac yang lalu, sememangnya telah melepaskan satu peluang yang sangat penting. Alhamdulillah, yang hadir mendapat pengalaman indah yang tidak ternilai, melebihi bayaran yang dikenakan sebanyak RM35 itu. Berbaloi kan pelajar-pelajar semua.

InsyaAllah, pelajar2 SDARY akan membuktikan bahawa segala ilmu yang diperolehi di sepanjang Kem ini berlangsung akan diamalkan di sepanjang kehidupan. Pelajar SDARY akan terus CEMERLANG, dan MENYERLAH JAUH DARI YANG BIASA!

Comments
  1. zura says:

    wow..sronok2!!

  2. rosli bin mokhtar says:

    kenapa tidak menwujudkan satu kolum untuk bekas-bekas pelajar sekolah menengah kebangsaan dato abdul rahman yassin(sejak penubuhan sekolah)

  3. khatijah says:

    wat pertama kali sye g kem kat skola huhu…mang bes giler la kem ni..susa nk lupakan…memang seronok…cm nk gi lagi je kem tu…mang berbaloi lah…

  4. yazidyahaya says:

    asalmualaikum..masih ingat lagi tak sedara aku…hehehe,,aku la yazid..tak sangka ko jadi team builder bagi kersani

  5. sis eza says:

    salam…
    saya wakil drpd facy2 kersani ingin mengucapkan selamat berjuang kepada semua candidates PMR dan SPM `09…semoga apa yang anda peroleh di KERSANI dapat diamalkan sepanjang hayat…usahayang gigih psti akan dibalas oleh ALLAH insyaallah…
    p/s:kalau best,jemput2 la adakan lagi kem di kersani…
    selamat hari raya aidilfitri
    -sis eza..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s